Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Αποτελέσματα

Νικήτρια είναι το νούμερο 9 με δώρο να αγοράσω το Design της όταν πάρω λεφτά φυσικά.

Ορίστε το Design






Αυτή ήταν η σημερινή μου ανάρτηση
Ευχαριστώ,
zouzou_10




*ΠΡΟΣΟΧΗ*
Χθες έκαναν hack στην κούκλα μου και δε φτιάνει που ήμουν από πριν χάλια, συνέβη και αυτό και ήμουν στα χειρότερα μου.. Εκτός αυτού ασχολούμουνα με το blog και τους διαγωνισμούς και τα λοιπά για εσάς και βγαίνεται και από πάνω ορισμένες! Εγώ ήμουν ΞΕΚΑΘΑΡΗ με το τι έπρεπε να γίνει.. Σε κάποιους έπρεπε να κάνω επεξεργασία στην εικόνα τους και ήταν στους τελευταίους αριθμούς. Αυτό μετράει?? Εγώ είπα ότι ο διαγωνισμός θα γίνει ΜΟΝΟ αν μαζευτούν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 συμμετοχές! Κάποιοι μάλιστε ψήφισαν και στο guestbook μου και τους μέτρησα και αυτούς τους ψήφους αλλά διέγραψα τα σχόλια! Έβαλα όλες τις έγκυρες συμμετοχές που είδα εντάξει? Αν εσείς αργήσατε δε φταίω..

ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΥΜΕ ΚΕΝΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΙΑΣ. ΟΥΤΕ ΓΙΝΟΜΑΙ "ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΙΛΗ" ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΙΛΕΣ Ή ΚΟΛΛΗΤΕΣ. 

 



3 σχόλια:

  1. κι εμένα με χάκαρε ένας τούρκος... μου έχει πάρει την doll μου και το stardoll δεν μου τη δίνει πίσω!!!! αποφάσισα να το παρατήσω οριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε μου μήνυμα στο StarDoll από 1 άλλη κούκλα γιατί ίσως μαζί τα καταφέρουμε!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν! Είμαι πολύ χαρούμενη =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;