Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Ημερολόγιο Ραμαζανιού!



Χθες βγήκε το ημερολόγιο ραμαζανιού ! 
Για να το δείτε πατήστε εδώ <---

Λοιπόν το χθεσινό δώρο ήταν αυτό το βάζο με 30sc

και το σημερινό είναι αυτό το κουτί με 10sc!


Να πώς είναι το ημερολογίο...



Επίσης λέει ότι άμα μπαίνετε κάθε μέρα στο ημερολόγιο και αγοράσετε όλα τα δώρα , θα πάρετε ένα Βραβείο :)



Σας αρέσει?

Συγνώμη που δεν δημοσιεύτηκε ποιο γρήγορα αλλά δεν έχω internet όποτε θέλω εδώ:(
Και ψάχνω έναν writer για να γράφει για Νέα !


Φιλάκια

Koninalove1

7 σχόλια:

  1. μπορω εγω να γινω writer για νεα του stardoll ειμαι writer σε καποια blog και ξερω να γραφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενωεις οτι καινουργιο βγαινει? χαχα θα εχεις 100 ατομα που θα πουν οτι μπορουν χΔ ειμαι κ εγω μεσα σε αυτους :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορω εγω να γινω writer για νεα του stardoll ειμαι ικανη σε παρακαλω εχω και τα αναλογα προγραμματα για φωτο κτλ.Email maiast1999@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. NA..8ELO KAI EGO NA GRA4O ENA...NA MOLE...SAN AFTO POY EGRA4ES ESY...BOREIS NA M DI3EIS POS;;;
    PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ......................................................................



    Y.S.
    STO STARDOLL(AN SE VOI8AEI AFTO)ME LENE TRUESMILEGIRL!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;