Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Είμαι χάλια...και καινούργιο Glamorous!


Γεια σας υγιέστατοι αναγνώστες...Τι κάνετε?Εγώ,όπως λέω και στο τίτλο,είμαι χάλια...Μάλλον γαστρεντερίτιδα..=/Τέσπα!Επειδή δεν μπορούσα να μπω,όχι πως αυτή τη στιγμή είμαι καλά,...δεν είχα   δει το καινούργιο μαγαζί.Και λόγω του ότι δεν νοιώθω και πολύ καλά δεν μπορώ να δείξω ορόφους,ούτε αξεσουάρ(δηλαδή κάτι σαν συνολάκι)...Ας πάμε τώρα στο θέμα μας:
~Glamorous
Για να μεταφερθείτε στο καινούργιο glamorous πατήστε εδώ .Αυτό είναι το μήνυμα που έχει έρθει από το Stardoll.


Αυτά για την ώρα!Τα λέμε σύντομα ελπίζω!

Lol-yta





11 σχόλια:

  1. Περαστικα!!Ευχομαι να σου περασει γρηγοραα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (προς όλους)ευχαριστώ πλ!Σήμερα είμαι αρκετά καλύτερα!Επιδημία ήταν... =/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;