Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Λοιπόν ,


Τι θα λέγατε για ένα διαγωνισμό?

Λοιπόν , θέλουμε να φτάσουμε τα 1000 μέλη! 
Τι χίλια μέλη εννοώ?

ΕΔΩ


Λοιπόν όταν φτάσουμε 1000 writers θα κάνω ένα διαγωνισμό που θα δίνει δώρο 
  • 14 μέρες Superstar
  • 1 μπλουζάκι Stardoll In Greece 
  • Διαφήμιση στο blog για να γίνει covergirl/coverboy για 2 εβδομάδες(η διαφήμιση θα κρατάει 2 εβδ.)! 
Για αυτό μην χάνετε ώρα και πείτε στους φίλους σας να γίνουν μέλη!


Τι λέτε ?

Θα βοηθήσετε?

Επίσης τώρα θα πάω διακοπές ... Αλλά θα πάρω ένα λαπτοπ μαζί μου και ευτυχώς στο καφέ στο χωριό μου έχουν δωρεάν internet! Θα γράφω όποτε μπορώ;)!

Επίσης πήρα μια κάμερα που βγάζει φωτογραφίες κάτω από το νερό! Και λέω να σας φέρω φωτογραφίες που θα βγάλω ^-^

Φιλάκια
koninalove1



8 σχόλια:

  1. Οκ!Συμμετεχω!Θα καλεσω οσους μπορω ακομα και φιλους μου!
    Παντως εγω ειμαι μελος αυτου του ιστοτοπου!=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω εφερα μεχρι στιγμης μια φιλη μου τη λενε Hi! δεν τη καλεσα απλος της ειπα να γινει μελος εδω μετραει αυτο Κωνσταντινα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egina melos kai kalesa kai merikous filous 8a koitajw an 8a ginoyn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παιδια εγο ειμαι η στην δεθτερη σειρα τελευτεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;