Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Νέα Writter! =]

Γειά σας αγαπητοί αναγνώστες αυτού του blog!=)

Είμαι η νέα writter σε αυτό το πανέμορφο blog και θα σας γράφω για τα Δωρεάν πράγματα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ την Κωσταντίνα που μου έδωσε αυτή τη ευκαιρία να είμαι εδω στο blog.=]

Μερικά πράγματα για μένα...

Με λένε Ani και είμαι 13 χρωνών.Παίζω stardoll 8 μήνες περίπου και το ψευδώνυμό μου είναι Ani4ever123.
Πάντα μου άρεσε να γραφω σε blog και γι' αυτο είμαι μέλος σε αρκετά αλλά δεν έχω δικό μου ακόμα.
Ελπίζω να σας αρέσουνε οι αναρτήσεις μου και να έχουμε καλές στιγμές στο blog.

Αυτα για μένα... =]

Φιλάκια Πολλά,
Anii

Υ.Γ.Θα φτιάξω μια εικόνα συντομα και θα κάνω αύριο ανάρτηση για Δωρεάν =]

8 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν θέλεις να πεις αλλά μήπως είσαι από Αθήνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εε όχι δεν ειμαι από Αθήνα απλά μένω εκεί!=]
      Γτ ρωτας;

      Διαγραφή
  2. Καλος ηρθες!!!Εισαι τελεια με τα παντα! ξερεις 6 ατομα την αναρτηση συ την βαθολογιασαν στο τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Nαι αλλα και αλλοι 6 το βαθμολογησαν Χάλια αλλα δεν με νοιαζει =)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ γλυκιά μου!
      Ελπίζω ν σ αρεσουν οι αναρτησεις μου! =]

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αx teleia mia nea writter gia dwrean!!
    Mou aresoun poli oi anartisis s!Eisai i agapimeni mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;