Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Αλλαγή θέματος!

Γειά σας αγαπητοί αναγνώστες!Επικοινώνησα μαζί με την ιδιοκτήτρια και τελικά θα σας γράφω για διαγωνισμους με τέλεια δώρα (Συνεντευξη ,C.G,καναπέδες κ.λ.π...)Κανονικά για διαγωνισμούς θα σας γράφω κάθε 5 ,15,23 του μηνός αλλα επειδή θα φύγω Κυριακή -Τετάρτη γ'αυτό σας γράφω σήμερα για διαγωνισμό.Ας αρχίσουμε .Πρέπει να πάτε στο σαλόνι ομορφιά σας και να κάνετε ένα καλοκαιρινό μακιγιάζ στην medoll σας και να την βάλετε στην παρουσίασή σας.Η νικήτρια κερδίζει μια συνέντευξη που θα την βάλουμε σε αυτό το blog και έτσι θα καταφέρει να διαφημίσει την κούκλα της!Καλή τύχη .Όσοι συμμετέζουν να το γράψουν οτι συμμετέχουν και το όνομα τους στο stardoll!Επισης αν κάποιοι δεν έουν λογαριασμό google και δεν μπορούν να μου το πουν ας το πούν στην κούκλα μου:)

7 σχόλια:

  1. simetexo alla mporo na bapso thn koukla m sto starplaza kai meta na thn ballo se ekeino to programa kai na s doso to link???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα αλλα πες μου και το ονομα σου στο stardoll!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμμετεχω...!την κουκλα μου την λενε alisia4ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμμετεχω.!με λενε theofili στο σταρντολλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. LPN TO LINK EINAI AYTO: http://tinypic.com/view.php?pic=13yuxs&s=6 AKI TO ONOMA M STO STARDOLL EINAI enxhi-aliaj
    SE PARAKALO MHN ME 3EXASIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμμετεχωωω!! θα ειναι στην παρουσιαση μου ! το ονομα μου ειναι antzoulove !! ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμμετέχω και θα είναι πολύ σύντομα στην παρουσίασή μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;