Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Νικήτρια και συνέντευξη μαζί ♥

Γειά σας!Αν θυμάστε πριν λίγο καιρό έκανα ένα διαγωνισμό με θέμα ένα καλοκαιρίνο μακιγιάζ στο stardoll .Λοιπόν η νικήτρια είναι η theofili!Να και το μακιγιαζ της:


Μπράβο σου και να  συνέντευξη:


Γειά σου


γεια σας =]]


Καταρχας θελω να μας πεις αν στο διαγωνισμο ενιωθες κατι που να σε εκανε να νιωθεις να μην κερδισεις.


στον διαγωνισμο ειχα ανταγωνισμο ο οποιος με εκανε να νιωσω καπως..εντα3ει..δεν εσθανθηκα κ χαλια διοτι πιστεψα σε μενα.

Πως θα χαρακτήριζες το στυλ σου;

τοστυλ μου θα το χαρακτηριζα απλο..ειναι κατι..ισως διαφορετικο..δεν ξερω..παντως εμενα μαρεσει..δεν λατρευω καμια medoll Η αλλιως..δεν εχω ειδωλα =]


Ποια medoll θαυμαζεις και τι πανω σε αυτη;




εμενα μαρεσει ο εαυτος μου.χδ..ναιιι =] μαρεσε!σχετικα ηταν ωραιο.εχει πλακα.εγω το διασκεδαζω..=]


Υπαρχουν καποια κοριτσια στο stardoll που νοιωθεις να προσπαθουν να σε κανον να εστανθεις κατότερη;


ναι υπαρχουν πολλα κ διαφορα κοριτσια που προσπαθουν να με μειωσουν λεγοντας μου διαφορα πραγματα και καποιες φορες παρατραβηγμενα ..εγω απλα δεν ασχολουμε κ ετσι πρεπει να κανουν ολοι. =]


Στο stardoll με τι ασχολησε;


στο stardoll ασχολουμε με το να σχεδιαζω ρουχα κ κοσμηματα.. =]βασικα το σταρντολλ ειναι ενας αλλος κοσμος κ περναω υπεροχα εδω μεσα =] αλλωστε εχω κανει κ πολους ανεκτιμητους φιλους =]


Ωραια σε ευχαριστουμε!




ευχαριστω πολυ^φιλιαα♥






2 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;