Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Αποτελέσματα!



Λοιπόν,
Ορίστε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και θέλω να ευχαριστήσω όλους όσουν ψήφισαν στην ψηφοφορία και κυρίως ευχαριστώ που ψηφίσατε το δικό μου Design, μακάρι βέβαια να έβγαινε και στο Hottest Design όπως είναι και το όνειρο μου..

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα καταπληκτικά κορίτσια μας με τα Designs τους καθώς τα κορίτσι με το νούμερο 2 & 3 είναι νικήτριες Covergirl, National Covergirl, Hottest Design και σε άλλα ...

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και την ξαδερφούλα μου το νούμερο 1 που πήρε μέρος, παρόλο που δεν πήρε πολλούς ψήφους! Χριστινάκι την επόμενη φορά! (kitty_smile2)


Αυτά λοιπόν για σήμερα! Όλες σας οι απορρίες μπορείτε να τις λύσετε με 1 ερωτησούλα στο Facebook μου Zouzou AzpaeiiStardoll ή στο gmail μου elli2201@gmail.com , καθώς επίσης και στο Stardoll με λένε zouzou_10 (αλλά και SmileElli9)  ;))

Στην επόμενη ανάρτηση ένα βιντεάκι (το έφτιαξα από κινητό και δεν είναι ξεκάθαρο πολύ) με το πώς να φτιάχνεις ένα Design-κορίτσι ;))



Φιλάκια,
zouzou_10


Ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια σας στο e-mail μου!! Είστε όλες σας υπέροχες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;